Kako naložiti Masu iliti priručnik o netfliksikaciji sporta

slabo poštovani čitaoci i još slabije poštovani uživaoci (il je uživatelji, znaš ono klasično predraže-predragu haha tako nešto) ovog lista, danas smo se obreli u abu dabiju - ako ne fizički, onda bar psihički, metafizički, šta god to značilo - na poslednjoj trci "najbržeg cirkusa na svetu" za 2021. godinu.

konkretna priča o  procesu navedenom u naslovu ovog teksta, toj "netfliksikaciji" ovog sporta počinje 2016, kada je niko rozberg osvojio titulu ispred svog kuma i suvozača luisa hamiltona (u najboljem bolidu), a 2017, medijska kuća liberty media je verovatno propišala krv kako bi platila mumifikovanom eklstonu 4.5 milijarde dolara i dobila ekskluzivno pravo na emitovanje revanša između rozberga i hamiltona - međutim, rozberg se povlači iz sporta nakon osvajanja titule, što ostavlja prazno mesto za hamiltonovog rivala, do ove godine, kada se tu pojavio maks verštapen (ne da me ne zanima da pišem ferštapen), dečkić koji je od prvog pojavljivanja u bolidu bio tretiran kao anakin skajvoker, budući veliki šampion, veliki hamiltonov rival, što je ove godine i postao.



 
matori eklston je prošle godine inače dobio prvog sina sa 89 godina, tako da malom želimo puno sreće, pa da i on lupi monopol nad ovim nepotizam-sportom kao i njegov ćaća

za potrebe približavanja sporta omladini, liberty media je, u saradnji sa netfliksom, stvorio serijal drive to survive, koji je, nakon kraćeg vremena, prerastao u glasilo određenih vozača i omiljeni instrument za upućivanje niskih udaraca gospodina tota volfa i kristijana hornera, šefova mercedes i red bul timova, koji su, igrom slučaja, takođe i timovi za koje voze hamilton i verštapen, pa je i bilo za očekivati da bi neki od takvih malicioznih komentara bili upućeni i nekom od njih.

za sve godine svog postojanja, ovaj malopre navedeni opis nikada nije više odgovarao formuli jedan kao sportu nego ove godine. iako je i ranije bilo pičkaranja među pretendentima na titulu (čak jedan, dva, tri, četiri najpoznatija slučaja), ove godine se to podiglo na najjače, pa smo dobili više slučaja kada se u lobanjama ove dvojice nije našlo ništa osim vazduha na trenutak ili dva.

uz sva ova čukanja - kao da je došlo do razmene farbe na autokomandi - kao i mnogobrojne zaista upitne odluke odgovornog za vođenje trka majkla masija, su dovele do toga da hamilton i verštapen ulaze u poslednju trku sa jednakim bodovima. njih dvojica, koji su bili u relativno iznenađujuće dobrim odnosima, su prepustili da sva pičkaranja van staze budu obavljena od strane volfa i hornera i njihovih glasila, dok njihovi šefovi nisu propuštali priliku da čak i na stazi dahću jedan drugom na slušalicu, ili da, kao u žikinoj dinastiji, zovu jedan drugog na telefon u pola noći i imitiraju koze.



mator jarac


sve je to i bilo u nekoj granici gde se i moglo tolerisati, međutim, abu dabi, kao i cela situacija gde se igra jedan na jedan danas su poslužili kao idealna pozadina za sat i po najnapornijeg dahtanja na slušalicu koje je bilo poznato čoveku.

trka je tekla kako je tekla, koga zanima a da nije gledao ima hajlajte na jutjubu, hamilton je dobio prednost tako što je otišao sa staze a nije prepustio poziciju, što je takođe imao pravo da ne učini - izazvalo je prvu turu prigovora od strane red bula, kao i odgovora od strane mercedesa u okviru prepucavanja preko nesposobnog i vječno mučenog masija, pa isključenje jednog od vozača iz trke dok je vozilo još uvek na stazi i mora biti uklonjeno pomoćnim vozilom, što uslovljava takozvani safety car da vodi trku i vozila pod znatno manjim brzinama, što je izazvalo žalbe od strane šefa mercedesa, toto volfa, jer bi safety car sveo hamiltonovu prednost na nulu, a iako bi odsustvo bezbednosnog vozila moglo da izazove nesreću sličnu onoj pre sedam godina kada je jedan vozač poginuo - KARMA - ili, poslednji slučaj, kada je kristijan horner naveo masija da ukloni sva vozila između hamiltona i verštapena kako bi došlo do tog velikog okršaja između njih dvojice u poslednjem krugu, iako je hamilton imao prednost od 10 sekundi pre safety car perioda.

naravno, rezultat je bio takav kakav je bio, liberty media je dobio svoje finale kakvo priliči "najbržem cirkusu na planeti", horner, konačno ostvarivši pobedu nad sopstvenim rivalom u vidu volfa, se prodrao verštapenu preko radija isto kao i fetelu pre 11 godina - kao da se snima "the next generation" verzija neke već davno prevaziđene serije, toto volf je ostao u mercedesovoj garaži da kipi od besa, i već je uložio nekoliko žalbi na osnovu nepoštovanja propisa. majkl masi, nesrećan kakav je i oduvek, je odslužio svoje, napravio je rijaliti koji je liberty media toliko želeo.

maks i luis su dali sve od sebe, luis je, uprkos neverovatnoj trci, imao tu nesreću da se strategija njegovog tima ne poklopi sa okolnostima kakve su se desile, i treba mu odati počast. volf i horner, besramni kakvi su već godinama, verovatno neće propustiti priliku da se podbadaju ispočetka već od prve trke sledeće sezone. masi, kakvu god on budućnost bude imao u ovom sportu, ako takve bude bilo uopšte, će ostati nesposoban da ostvari bilo kakav autoritet, tako da se suštinski neće ništa ni promeniti.

sve što ostaje na kraju za naše aktere jeste da se čestita maksu, da polako pije večeras da ne bude "sinoć veselo danas preselo", luisu da zableji malo jebiga, svakako je jedan od najvećih, totu, masiju i horneru da se poruči da ne pokazuju svoje lice u javnosti osim ako to nije za potrebe drive to survive serijala.

 


 ja mu rekao da ne preteruje a on govedo pijano, biće ga sramota sutra


i najbitnije za kraj, forza ferrari masterplan 2022, živela srbija, rio tinto da puši kurac, Centar “Srce” sa sedištem u Novom Sadu je volonterska, nevladina, neprofitna organizacija koja se bavi pružanjem emotivne podrške osobama u krizi i prevencijom samoubistva, 011/7777-000 - nacionalna SOS linija za prevenciju samoubistva, novinari su najveći klošari koji postoje na ovome svetu i naravno, ne oslanjajte se na javne ličnosti kao zvezde vodilje po političkom mišljenju

www.budihuman.rs/sr/deca

Коментари